top of page
All Posts


Marc Hoet (62) doet verder met De Verloren Hoet en lanceert Apero Chapeau: “ Elke eerste zondag van de maand breng ik mensen samen voor een babbel, een glaasje en een hapje !
Drie jaar geleden deed Marc Hoet een oproep naar een overnemer voor De Verloren Hoet in Hansbeke (Deinze), maar hij heeft zich bedacht. Vrijdag viert hij zijn verjaardag en het 23-jarig bestaan van zijn bistro met een feestje, en elke eerste zondag van de maand is er Apero Chapeau. “Ik doe nog minstens zes jaar verder”, zegt Marc. Anthony Statius Regiojournalist bij HLN De Verloren Hoet is een van de weinige horecazaken die overblijven in het dorp Hansbeke. Ter gelegenheid va
Anthony Statius Regiojournalist bij HLN
2 dagen geleden2 minuten om te lezen


Hier kan je alle nieuws volgen, Groeten Marc
Vanaf nu ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van alles wat er in en rond De Verloren Hoet gebeurd. Laat het niet jullie anectdotes door te mailen en als je wil deel ik deze op onze nieuwsblog. Events en andere zal ik hier ook zo goed als mogelijk delen
Marc Hoet
2 dagen geleden1 minuten om te lezen
bottom of page